Re: Krecenie K6 na Solteku

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 12 Oct 1998 - 21:55:05 MET DST

On Sat, 10 Oct 1998 10:22:59 GMT, Radek <radi_at_friko.internet.pl>
wrote:

>Mam maly problem. Mam k62-300 3dnow! (nie krecony) i chcialbym go troche
>poprawic. niestety plyta nie chce chodzic na magistarli innej niz 100MHz
>(w dol oczywiscie) a mnoznik mam 3x a potem od razu 3.5 x. na 350 Mhz
>komp sie nie odpala. Podobno pomaga zmiana biosu na nowszy (?). Moze
>komus udalo sie podkrecic taka kofiguracje?

Ja mam Solteka i chodzi na 3.5x100. Tylko, ze zaczal mi sie kaszanic
HDD (na jednym pojawily sie nawet bad sectory, ale na szczescie na
gwarancji - mialem go tydzien - wiec pojdzie do wymiany), wiec go
spowrotem zwolnilem i zobacze jak sie teraz bedzie zachowywac (jesli
nadal bedzie sie kopalo to znaczy, ze plyta jest walnieta, w
przeciwnym razie moj Soltek nie pozwala podkrecic procesora).

Grzegorz Sawicki
e-mail:
       gsawicki_at_friko.onet.pl
       gsawicki_at_kki.net.pl