Re: Monitor LG 17' i cien ...

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_kki.net.pl)
Data: Mon 12 Oct 1998 - 20:12:11 MET DST

>Czy to normalne by byl cien w modelu 77M ? Widze jakby podwojnie ....
>widmo orginalu przesuniete w prawo. Czy te monitory tak maja? Czy mozna
>reklamowac monitor 5 dni temu kupiony - wymienia na nowy?

Skoro nikt nie chcial odpowiedziec to ja sam sobie odpowiem - niech inni
tez wiedza skond to sie bierze. Nie byla to wina monitora - ktory zostal
zreszta wymieniony na nowy ale .... uwaga !!! przedluzacza do monitora -
co wydaje sie nieprawdopodobne - ale jest prawdziwe. Przegladalem grupe -
bo od czasu do czasu ja czytuje ;-) i znalazlem artykul poswiecony
jakosci obrazu z 3dfx'a - i co sie okazalo - ze w kartach "no name" byly
cienkie kabelki laczace karte graf. z 3Dfx'em - i to mnie natchnelo.

A jaki moral z tego plynie? Sprawdzic 2 razy wszystko zanim polecicie do
servisu ... i zawracac serisowi glowe. JA musze sie przyznac ze
zapomialem wziac pod uwage taka "blachostke" za jaka uwazalem ten
przedluzacz. Czyli nie nalezy bagatelizowac takich zeczy. Co prawda nie
widac bylo tej wady na monitoze 14' calowym ale 17' to juz co innego ...

Dzieki tylko wyrozumialosci i przyjazni panowie z servisu pewnej firmy
(nie bedzie reklamy ;-( wymienili mi monitor na nowy ale tamten tez jest
OK !!!!

Jesli Panowie z tej firmy czytaja ten list - chcialbym ich przeprosic ...
i zarazem podziekowac za wyrozumialosc.

No i to by wylo na tyle.

PS:> Jesli ktos ma jakies qestions odnosnie problemu i monitora zapraszam
na e-mail bo ostatnio coraz mniej mam czasu na czytanie grupy ;-(

Michal Piotrkowicz
 moll47u_at_kki.net.pl -=< http://quake3.org.pl >=-
 moll47u_at_priv.onet.pl -=< http://www.cconline.com.pl >=-