**** Dekodery TV *******

Autor: SANDWORM (sandworm_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Mon 12 Oct 1998 - 16:54:56 MET DST

Szukam dekoderow do videocrypta(1,2) i innych.
Mam Systera 4.6 ale nie dekoduje mi dzwieku(wlasciwie to dekoduje ale
strasznie szumi) a CplusWin nie chce "chodzic"(uwielbiam programy
napisane przez hiszpanskich/wloskich/rumunskich... programistow
ktorzy nie znaja slowa po angielsku).Moj konfig to:P233MMX,64MB RAM,
AVER FUN TV MEDIA i SB64 .Prosze o pomoc ew. o adresy w sieci skad
mozna sciagnac takie programy lub schematy dekoderow i innych urzadzen
ktore mozna podlaczyc do pecete (nie chodzi mi bynajmniej o pralke
czy lodowke).Z GOOOORY DZIEEEEEEEKUJE!!!!!!

      Z planety DIUNE:

    PIASKOWY ROBAK