Re: poszukuję FREE komputerów do szkoły - 286 lub 386 - POMÓŻCIE !

Autor: Sin (sindenze_at_friko6.onet.pl)
Data: Mon 12 Oct 1998 - 16:01:10 MET DST

KoRiE napisał(a) w wiadomości: <6vnus8$9q7$1_at_sun1000.pwr.wroc.pl>...
>chyba nie wiesz, o czym mówisz, kolego.

A jednak wiem. Uwazam, ze jak szkola nie ma pieniedzy, to nie powinna sie
wyglupiac i kupowac jakies 286. Po prostu, moim zdaniem, nic na sile...

>tak się złożyło, że mam podpisaną
>uwowę z jedną podstawówką we wrocławiu na montowanie zestawów
>komputerowych/reorganizację pracowni. czy wiesz, jakie komputery tam były
>zanim przyszedłem? 6x 386sx16, 768KB ram, stacja 5.25, no hdd i monitory
>czarno-białe.

To i tak jak na podstawowke calkiem niezle... Widzisz, ja tez jestem z
Wroclawia. Jak uczeszczalem jeszcze do podstawowy (a bylo to wieki temu...),
to nawet mi sie nie snilo o pracowni komputerowej... W ogole, byly tam takie
warunki, ze stojac na korytarzu mogles rekami podeprzec naprzeciwlegle
sciany, ale to juz inna historja...

>szkoła wydębiła z komitetu 1500 zł, za które udało się
>upgradnąć 3 (słownie 3) komputery do amd k5 100 + 16mb ram + jakieś tam
>hdd. nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak w podstawówkach BRAKUJE kasy na
>JAKIKOLWIEK sprzęt komputerowy.

A jednak zdaje sobie sprawe. Patrz wyzej...