Kampania antywindowsowa !!! Zrobmy cos z tym wreszcie...

Autor: Jerry Keey (jaroslaw.kedzierski_at_sejm.gov.pl)
Data: Mon 12 Oct 1998 - 12:41:03 MET DST

Sorry wszystkich ktorzy sa zadowoleni z dzialania Win95 i tych co nigdy nie
zostali wyprowadzeni z rownowagi przez wachowa obsluge.

Nie jestem osoba ktora czepia sie byle czego i latwo daje wyprowadzic sie z
rownowagi. Niemniej...
Dzwonie sobie pod nr tel. 8659966 (pomoc Win95 microsoftu) prosba o pomoc
ktora juz nieraz
uzyskiwalem pod tym wlasnie kontaktem. Ku mojemu zaskoczeniu jakas nowa
gaska informuje mnie ze pomocy nie uzyskam (raptem cos im sie niespodobalo)
poniewaz moj pakiet jest pakietem dostarczanym z nowo zakupionym kompem.
Zeby bylo zabawniej wczasniej zarejestrowali mnie i wciagneli do ewidencji.
Droga pani byla na tyle uprzejma, ze podala mi inny telefon ( do firmy w
ktorej byl zakupiony komputer i gdzie podobno mi pomoga ). Niestety nr. byl
nieaktualny choc firma do najmniejszych raczej nie nalezy. Tak wiec nasz
kochany (drugi) wielki brat olewa potwierdzane swoja marka programy o ile
nie sa zakupione z jego wlasnych raczek, ... a moze zbyt czeso dzwonilem z
pytaniami na ktore i tak otrzymywalem raczej watpliwej jakosci pomoc (czyt.
malo precyzyjna nawet przy fachowym opisie i dokladnym cytowaniu
komunikatow)
Mam wiec do wszystkich mala prosbe: jesli jestescie obecnie w pracy lub nie
rozliczacie sie za telefon przekreccie pod 865-99-66 (W-wa) i zapytajcie
dla czystej rozrywki o problem (nawet najbardziej banalny - np zmiana
wygladu ikony) ktory wam sie przydazyl, trwa obecnie lub przydazy sie w
przyszlosci
(szczegulnie jesli macie 'orginalny produkt z ficjalnego pakietu'), i dajcie
znac jak was opsluzono i na ile wam pomogla uzyskana pomoc.

Pozdrawiam... szczesliwy i beztroski uztkownik Win95