Re: Tania nagrywarka CD

Autor: Slawek Wegorzewski (wegorzewski_at_microsystems.com.pl)
Data: Mon 12 Oct 1998 - 10:53:01 MET DST

"Łukasz Grabowski" wrote:

> Witam!
>
> Za ile mozna kupic tania i niezla nagrywarke CD do uzytku DOMOWEGO
> (tworzenie albumow zdjeciowych, archiwum) ?

Po co Ci dwie ??
Tania: Yamacha 4260 (czy jakos tak) - dobre opinie, cena tez przystepna.
Niezla: HP SureStore 8100 - najlepsza na jakiej pracowalem.
Udalo mi sie na niej odratowac kilka skopanych i w innych nagrywarkach
plytek - podczas nagrywania Winda padla i plytka byl wlasciwie do kosza,
w HP po prostu wkladam taka plytke, zamykam sesje i gotowe (byc moze
inne nagrywarki tez to potrafia).

--
Sławomir Węgorzewski
slawekw_at_microsystems.com.pl