Re: ISO IMAGE

Autor: Adam Kazmierski (adamk_at_swk.med.pl)
Data: Mon 12 Oct 1998 - 08:12:08 MET DST

> Mam plytke, ze swoim prywatnym archiwum.
> Powiedzmy, ze jest juz troche porysowana i
> cd ma problemy z jej czytaniem.
> Pytanie: czy polecenie _read track_
> w programie EasyCD Pro czyta dane z korekcja
> bledow, czy bez?
>
> Jezeli bez to znaczy ze lepiej przegrac
> ta plytke po prostu kopiujac pliki.

Czy ma program EasyCD korekcje to nie wiem, bo nie uzywam ...
W kazdym razie jak masz problemy z czytaniem plyty ... to moze swiadczyc
nie tylko ze plyta jest porysowana ale czytnik moze byc zabrudzony lub
laser traci moc ... sprawdz na innym czytniku czy czyta tak samo ... a
moze program jest zwalony ... przez ciagle instalacje dziwnych rzeczy
pod winda ... najlepiej idz do kumpla i obacz czy tak samo sie zachowuje
... bedziesz mial pewnosc ... a najlepiej to przegraj po plikach
...obaczysz wtedy czy wszystko sie przegralo i czy jakis plik nie jest
zwalony ...

--
Adam "ExploRa" Kazmierski / COLOR7
adamk_at_swk.med.pl | http://www.swk.med.pl/~adamk/