Jaka plyta pod K6-2

Autor: Przekop (przekop_at_smelcom.lowicz.pl)
Data: Sat 10 Oct 1998 - 13:58:06 MET DST

Zamierzam kupic plyte AT pod K6-2 300 i mam problem. Nie wiem jaka. Polecono
mi ASUS'a P5A-B. Z tego co wiem ma 512 cachu i nie ma SIMM-ow. Mnie zalezy
zeby oprocz DIMM-ow, SIMMy tez byly. Dobrze by tez bylo miec 1MB cachu. Inna
sprawa, ze chcial bym moc wsadzic za jakis czas cos szybszego (chodzi o to
zeby oblugiwala czestotliwosci do np. 500). I prosze mnie nie przekonywac do
Slota 1 mowiac, ze Socket 7 to historia itp.
    Poza tym zorientowalem sie potem troche na stronie AMD. Jest tam
wyszukiwarka plyt glownych. Wybiera sie standard (AT lub ATX) i typ
czestotliwosc procka. Dla AT i K6-2 350 znalazla tylko 4, w tym jedna ktora
mnie zainetesowala. Jest to TYAN S1590S Trinity 100AT ( tu jest link
http://www.tyan.com/html/s1590s.html). W zwiazku z nia mam pytanie, a
wlasciwie kilka:
    Czy cos o niej slyszeliscie tzn. wydajnosc, jak sie spisuje przy
overclokingu, czy i jezeli tak to gdzie i za ile mozna ja dostac?

przekop_at_smelcom.lowicz.pl