Re: Diamond Viper 330 + Win98 = big problem

Autor: Wojciech Szawczukiewicz (wojsza_at_kki.net.pl)
Data: Sat 10 Oct 1998 - 12:27:40 MET DST

Piotr Dziurzański napisał(a) w wiadomości:
<01bdf3a5$57dd0d60$908dccc2_at_piotrdzi>...

>Kurde,
>
>mam Vipera 330 i ostatnio instalowalem Win98 (Pl). Oczywiscie wyszlo z tego
>jajo. Moze ktos szczesliwie zainstalowal ta karte pod Win98? Jesli takm to
>prosze o wiadomosc (bartek_at_techlandsoft.com) lub tutaj. Oczywiscie nie
>chcial mi przejsc trik ze zmiana jezyka ma inny niz polski. Mam najnowsze
>drivery diamonda i nvidii. Pod Win95 nie mam takich klopotow, wystarczy
>zmienic jezyk i ustawienia klawiatury. Win98 nakladalem na OSR2 PL.
>
>Bartek.

Ja tam nie wiem moze u mnie w kompie jest cos nie tak, ale nie mialem
zadnych problemow z konfiguracja Vipera z Win98 pl. Sprawa moze byc w tym ze
instalowales 98 na 95, ja instalowalem wszystko od zera i dziala bez
problemow.

pozdrowienia
Wojciech Szawczukiewicz