Zastosowanie dla modemu z Voice

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Sat 10 Oct 1998 - 02:06:43 MET DST

Doradźcie proszę jakie można znaleźć zastosowanie dla modemu 56k V.90 z
VOICE! Chodzi mi o coś poza telefonem czy sekretarką, bo oba te
urządzenia posiadam osobno... Zamierzam kupić nowy modem a duża różnica
cen z voice i bez niego skłoniła mnie do zastanowienia się "do czego mi
się to może przydać?" "czy warto wydac więcej szmalu na to feature?".
Ktoś kiedyś powiedział - telekonferencje... Mam kartę muzyczną Sound
Blaster 16 ASP (nie pracuje ona w full-duplex) czy ona wystarczy do
internetowych telekonferencji? Czy sama SB16 bez wsparcia modemu
poradzi sobie z tym zadaniem w pełni? Do czego jeszcze "to to" się może
przydać? Wybaczcie takie trywialne pytania ale w tej dziedzinie nie mam
doświadczenia...
Pszemol