MPEG-2 i Karta ATI

Autor: Juliusz (juliusz_at_wyscigi.multi-ip.com.pl)
Data: Sat 10 Oct 1998 - 00:48:41 MET DST

Czesc,

Mam klopot. mam karte ATI 3D RAGE PRO AGP2x 8MB RAM i nie dali MPEG-2
playera wiec nie moge sobie nic z DVD ogladac. Chca za to 10$ w USA, a jak
ja mam im to zaplacic niby? To jest niepowazne, ze sprzedaja karty, ktore
nie dzialaja. Dopiero po rozpakowaniu sie okazuje, ze nie chodzi, a w
internecie wyczytalem dopiero, ze trzeba miec soft do tego dodatkowy.

Ma ktos moze Player MPEG-2 do tej karty co by z nia umial gadac ? Bardzo
prosze pomozcie. Mam skrzynke e-mail wystarczajaco pojemna :)) Plizz

Juliusz