Re: Lexmark, Canon, Epson czy HP???

Autor: MKN (mkak_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 23:57:12 MET DST

Bartosz Skowronek napisał(a) w wiadomoœci: <361e6aab.0_at_news.vogel.pl>...

>Mam wybór pomiędzy Lexmark 100, Canonem bjc 250, Epsonem stylus 300 a
>HP690. Co wybrać???? Błagam szepnijcie słówko bo mogę kupić już
>jutro.... A nie wiem co:-)
>
>Pozdr.
>--
>Bartosz Skowronek
>bskowron_at_priv.onet.pl
>http://friko.onet.pl/ka/bskowron

Mam Lexmark 1000 i jestem bardzo zadowolony. Przede wszystkim daje duza
rozdzielczosc bo 600x600 dpi w kolorze - i faktycznie, robilem porownanie z
HP 690 C i z lexmarka fotka zostala wydrukowana duzo lepiej. Ma dwie
niedogodnosci:
1. kolor jest opcjonalnie, tzn. kalamarz z kolorem albo cz-b - nie
rownoczesnie (oczywiscie z kolorowym tez mozna drukowac cz-b tekst np. ale
szkoda). Za to jest miejsce na wyjety kalamarz, takze nie trzeba zuzyc
calego, aby zrobic wymiane
2. cena atramentu jest sporow wyzsza niz dla HP i Epsona - no ale za jakosc
trzeba bulic.
Epsona znam tylko troche, zona ma w pracy, ale nie mialem okazji porownywac
wydrukow fotografii.
Koszt HP jest wyzszy ni lexmarka - przynajmniej tak widzialem w paru
reklamowkach.
Epsonka drukuje kolor z rozdzielczoscia 300x600 dpi, HP 690 C tez.
Canona nie znam.

Udanego zakupu :))
z pozdrowieniami EMKAEN

         // mkak_at_czasnaeb.pl