600dpi w panasonic kx-p6500 ???

Autor: sir Pawian (pawian_at_beer.com)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 23:16:32 MET DST

czolem, mam takie pytanie - kto z listowiczow wyciagnal 600 dpi na
panasonic kx-p6500 ? a na jakich sterownikach? ostatnio zainstalowalem
orginalne dwie dyskietki z driverami - zainstalowaly mi sie chyba 4
sterowniki ale podczas testowania sama drukarka ani drgnela. w biosie
bylo EPP 1.7; kiedy natomiast w biosie ustawilem ECP i DMA 3 to mi
wogole mowila ze brak fizycznego polaczenia komputera z drukarka, w
dosie dla odmiany zawsze tak mowila. w koncu zainstalowalem ja na
orginalnym windowsowym sterowniku HP laserjet IIp i poszla, ale tylko
na 300dpi. jakie standardowe sterowniki moglbym wykorzystac zeby
uzyskac 600dpi? czemu orginalne sterowniki nie nadaja sie do niczego?
czesc

  /--\
( 0 0 )
 |_oo_| Pawel Idzikowski