Re: Jak popsuc radio Re: Jak popsuc karte graficzna

Autor: Juliusz (juliusz_at_wyscigi.multi-ip.com.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 17:53:46 MET DST

Miroslaw Moskwa napisał(a) w wiadomości:
<361E2EC7.C05EE4F4_at_radio.wawa.com.pl>...
Jan Rudzinski wrote:

> Mam problemy z radiem samochodym - po dwu dniach w szufladzie
> zapomina zaprogramowane stacje a (...) serwis mówi, że "ten typ
> tak ma". Jak je załatwić, żeby musieli wymienić?
>
> (naprawdę poważnie, jak serwis chrzani głupoty, to trzeba użyć
> głupiej metody...)
>

>Uszkodzic nie ma co bo wymienia Ci na taki sam model i sprawa wroci do
>punktu wyjscia.
>Gdybys sie jednak uparl to napisz.

Koncowek mocy nie radze psuc - bo wymienia na nowe :((( Zrobia zimne luty i
jeszcze sprawa sie pogorszy. Chyba w.cz zalatwic jest bezpiecznie. Na pare
sekund moze CB-Radio koncentrykiem do anteny podlaczyc. WFS podskoczy
okrutnie, ale CB nie zepsujesz tak szybko. Kilka sekund chyba powinno
zaradzic :)) Przewalisz mieszacz na 100% i pewnie jakies tranzystory
wejsciowe poleca. Tego to oni nie naprawia nigdy.

Juliusz