Re: Czarna lista urzadzen do komputera - czyli czego unikac.

Autor: Kowalski Robert (robek_at_packplast.com.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 12:43:39 MET DST

Marek Tarnowski napisał(a) w wiadomości:
<361DD70A.E115D492_at_zt.krakow.tpsa.pl>...

>No wlasnie SMC ELITE 16C ULTRA u mnie tez kilkanascie sztuk chodzi bez
>problemow, no kilka starszych modeli tez.

A nie wkurza was zapotrzbowanie nawydzielony obszar pamięci dla wymiany
danych?
Miałem ok 50 kart SMC i póki nie musiałem ich wtykać do PC z PnP to było
wszystko w porządku ale w płytach PnP nie chciały chodzić bo nie mogły
znaleźć wolnego obszaru pamięci.

--
Robert Kowalski
ICQ UIN:7112656