Re: Dysk SCSI, pytanie.

Autor: Marek Blaszkowski (mb_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 10:32:31 MET DST

CZaPA <czapka_at_pertus.com.pl> wrote:
:>Czy chcac miec dysk SCSI jako glowny trzeba miec w biosie opcje, zeby
:>najpierw boot'owal z SCSI ?
:>Inzynier
:>
: Witam
: NIE tylko trzeba mieć mądry ;) komtroler np. JA mam AdwanSys-a z
: biosem to nawet dysk nie muśi być ustawiony na ID 0 a kontroler
: zgłasza się i pisze że znalazł dysk z którego morzna zbotować
: system i pyta się czy zbotować czy nie :-)

No wlasnie mam ten problem.
mam plyte shuttle'a HOT-553. W biose jej nie ma "boot from scsi"
kontroller DC-390 i nie chce sie bootowac z hdd.Bootowanie z scsi cdrom
jest ok. Nawet jak nic nie jest ustawione w biosie.
Dysk scsi jest widoczny pod "golym" DOS'em (bez dr. scsi itp) jako c:
zreszta bios scsi melduje o znalezionym dysku i ustawia go jako C: (80h).
OPcje dotyczace boot w kontrolerze sa ustawione poprawnie (dyks ID0 LUN0,
boot from ID0,LUN0)
Po prostu po post'cie i slawnej "ramce" komputer wisi.
Czy to wina controlera czy plyty?

Pozdrawiam,

--
Marek Blaszkowski