Re: Intel Celeron ?

Autor: ElFi (elfi_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 10:08:57 MET DST

Radoslaw Sokol napisał(a) w wiadomości: <361ffda5.5663784_at_news.tpnet.pl>...

>To włącz 3DNow! Po to właśnie ten procesor ma nowe instrukcje, żeby być
>lepszym od Pentiumów. Bez 3DNow! mam między 14% a 20% na K6-2 300_at_336
>(MP3 przy 256 kbps, eq on, spectrum fire on, 3x112, PC100).

No nie kolego! Ile masz tych programów, które wykorzystują 3DNow!? Myślełem,
że wszyscy skapują dlaczego wyłączone 3DNow!. Dlatego, że w 98% innych
programów nie masz supportu do 3DNow! i tam będzie działać jak z wyłączonym.
A przecież chyba chodzi nam o obiektywną opinię o tym procesorze. Do
Używania włączone do testu (jeżeli taka prośba) wyłączone.

>Task Manager, na FICu VA-503+.
Dalej. Każdy program podaje inną zajętość. Jak mierzymy to tym samym
programem, ok?

>Nie, po prostu korzystam z mojego procesora, a nie wyłączam 3DNow :)
Wcale nie zabraniam, ale test to test, ma rzutować na całość a nie na
wyjątki.

No ale miałem obie maszyny (procesory) i wiem jakie zachodzą między nimi
relacje wydajnościowe. No to na razie!

Pozdrawiam!
Marek Jasinski
elfi_at_friko3.onet.pl