Re: Plyta - wrog baterii ???

Autor: Piotr Napora (p_napora_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 09:18:56 MET DST

Lukasz 'DentarG' Jozwinski from Lublin napisał(a) w wiadomości:
<361d19e3.1329594_at_news.lublin.pl>...

>Mam maly problem z pewnym komputerem ...
>
>Komputer ten jest uzywany (wlaczany) 3 razy w tygodniu, i od jakiegos
>czasu przy kazdym wlaczeniu, wyskakuje komunikat:
>CMOS crc error
>CMOS batery failed
>I oczywiscie BIOS jest ustawniony na default ;(((

>Jak temu zaradzic ????

Miałem podobny problem w swoim PeCecie i wymiana baterii tez niewiele
pomogla. Poskutkowalo natomiast docisniecie kosci z EPROMem (widocznie cos
nie za dobrze stykalo) i od tego czasu mam z tym spokoj. Sproboj moze u
Ciebie tez to pomoze, tym bardziej, ze to jest komputerek przenosny mogl sie
scalaczek poluzowac...

Z pozdrowkiem...
Piotr Napora
p_napora_at_priv3.onet.pl

***
Origin: Weź to, co najlepsze z komputera zanim on weźmie to, co najlepsze z
Ciebie.
***