G200 prosze o pomoc

Autor: Piotr Pastuszka (starosta_at_mikrus.pw.edu.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 02:28:16 MET DST

Czesc!

Mialem kiedys problem z plyta z chipsetem Ali 1543+1621( Alladin Pro II ) i
i740 .Nie pomogly upgrade biosow karty i plyty wiec sprzedalem i740 i
kupilem Matrox G200 SD.
Teraz instaluja sie sterowniki do wersji 4.11 (4.10 i 4.11). 4.12 jeszcze
nie probowalem (dopiero sciagnalem), ale najnowsze 4.24, 4.26 beta nie
chodza mi wcale -po zainstalowaniu i restarcie restartuja w postaci kaszany
i zwisu (i musze recznie przywracac stare sterowniki i system.dat i
ser.dat -inaczej nic dziala komp)
gry w wiekszosci chodza (na 4.11) nawet Q2 (poprzez D3D wrapper),
Ale jest male ale. Co najmniej dwie gry(Hedz i Interstate) niechodza tj
uruchamia poczatek a potem wychodza do Win bez zadnego efektu.
Poza tym czasem (z 5 razy w ciagu 2 dni) jak uz explorera podczas
przesuwania suwaka tez mi sie kaszani .Czasem zdaze zrestartowac a czasem
postepuje "kaszanienie ekranu" az do zwisu,a czasem nawet jest kaszana
,komputer nie reaguje ale komp dziala-pelny dostep do udostepnianych
sieciowo dyskow.

.ciha raczej nie mam -mam najnowsze antywiry- chyba ze jakas nowa
niewykrywana jeszcze wersje

Prosze o rade ,czy to drivery,moze sprzet,moze bios zle ustawiony (podczas
kaszany kursor jest zamazanym dosc duzym kwadratem)
moze ktos sie z tym spotkal,wie jak rozwiazac.

Pozdrawiam
PiotrP