Re: B21

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 00:10:17 MET DST

1138 <1148_at_friko4.onet.pl> napisał(a) w wiadomości: ...

>Faktycznie, sorry za podanie nieprawidlowych danych o pinie B21, lecz
>wyniklo to z tego, ze mnie takze wprowadzono w blad. Swoja droga, to prosze
>nie wystawiac ocen moich kompetencji, gdyz zajmuje sie sprzetem od czasu
>kiedy ty byles jescze w kolysce. A poza tym, nie ucz ojca robic dzieci,
>synku.

Buuuhahahaha.... tato... :)))))

>Przyznaje sie do bledu, jednak nie zgadzam sie z takim podejsciem do
>moich slow. Zdaje sobie sprawe, ze moglem wprowadzic kogos w blad, ale
>potraktowanie mnie jako zoltodzioba jest nie na miejscu.

Jak nie, jak tak? To, ze radzisz komus
w dosc powaznych sprawach, nie majac
doswiadczena w danym temacie a bazujac
jedynie na zaslyszanej informacji, juz samo
to swiadczy o Twoim "zoltodziobstwie:))"

>Pamietaj, ze
>internet nie pozwala poznac czlowieka nawet w 10%, wiec odzwyczaj sie od
>oceniania ludzi po kilku wypowiedzianych przez nich slowach.

Tak w tematach wolnych i ogolnych :)) a
nie w przypadku gdzie mozna zwalic
przez takie glupie rady sprzet za powiedzmy
2000 zl (plyta+proc). Tu albo sie jest pewnym,
co sie mowi albo sie milczy i uczy od innych.
I nie ma znaczenia, czy jestes ojcem, babcia,
czy chodzisz do pszedszkola... ;o)))

--
Pozdrawiam
Marek Oberman