Re: AT na ATX

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 18:08:27 MET DST

>Czy jest mozliwe wykonanie jakiejs przejsciowki z at na atx ??
>I czy obudowy atx i at roznia sie w jakis zasadniczy sposob ???

Na zasilanie tak - tyle że funkcji ATX-owych nie będziesz miał. Gorzej z
formatem płyty - chyba byś musiał co nieco z obudowy AT wypiłować i zrobić
maskownicę (kiedyś dorabiałem z kartonu bo Optimus do obudowy nie dodał...).

Natomiast jeśli chodzi o włożenie płyty AT do obudowy ATX to zazwyczaj nie
ma z tym problemu - jest w zestawie odpowiednia maskownica, a większość
nowych płyt ma podwójne złącza zasilania więc uzyskujesz "prawie" ATX -
różni się z zewnątrz złączem klawiatury i zazwyczaj położeniem złącza myszy
PS/2.

Cooger