Re: Kiedy internet w cyfowym CANAL+ ?

Autor: Pawel Kaminski (pawelk_at_ornak.waw.pdi.net)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 13:55:01 MET DST

Chudy (ankarNOSPAM_at_rubikon.net.pl) wrote:
: Arek Piotrowski napisał(a) w wiadomości:
: <01bdf219$b3d61d60$LocalHost_at_default>...
: >
: >-- Byłem na ich www ale o to co tylko znalazłem:
: >[CYTAT]
: >Terminal cyfrowy będzie pełnił w przyszłosci funkcję domowego komputera
: >multimedialnego, posredniczacego w słuchaniu muzyki, ogladaniu telewizji,
: >przegladaniu stron WWW w Internecie, a także grach komputerowych i ...
: >usługach bankowych.
: >Elastycznosc standardu DVB pozwala więc na stworzenie nowoczesnego systemu
: >komunikacyjnego, wykraczajacego daleko poza odbiór programów
: telewizyjnych.
: >[/CYTAT]
: >Mam więc pytanie czy ktos moze wie kiedy to sie urzeczywistni i jakie beda
: >koszta? I jak to bedzie mniej wiecej wygladac?
: >Mam juz dosyc placenia rachunkow tepsie i korzystania z modemu :-C
: >

: Z tego co słyszałem, to wygląda to następująco. Poprzez modem (lub linię
: dzierżawioną) wysyłasz "zapotrzebowanie" na stronę lub plik i drogą via
: talerz i tuner C+ ściągasz to co zamawiałeś. Także na razie proponuję nie
: żegnać się ze swoimi modemami.

I co ciekawe trwa to dluzej niz przez modem :)))
A to dlatego ze Polkie strony sciagasz przez tsany czy francje
bez sensu, rozwiazanie jest fatalne

: Piotr Chudzicki
: ankarNOSPAM_at_rubikon.net.pl
: ICQ: 11211301

==  Pawel Kaminski (ROBBO) e-mail: pawelk_at_waw.pdi.net, robbo_at_irc.pl  ==
==    webmaster  http://www.pkp.com.pl/    P.Kaminski_at_pkp.com.pl     ==
== IRC: ROBBO, tel.+48-501-165-856,  SMSFAQ - http://www.smsfaq.w.pl ==