Re: Start Windy - ranking

Autor: Rafał Jankowski (NOSPAMprezydent_at_innocent.com)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 13:11:05 MET DST

Rafal Bisingier napisał w wiadomości: <3620f406.4300148_at_news.vogel.pl>...

>Jak na taki sprzęt to i tak ładują Ci się ekspresowo. Chcesz
>przyśpieszyć start to wywal niepotrzebne programy i serwisy (typu
>przełącznik klawiatury czy regulacja głośności)

Myśle, że to nie ma specjalnego znaczenia. Najbardziej mnie wqrza ten
EZ-drive (13s), bo jak go wywale, to mi komp dysku nie widzi, a jak podłącze
innego WD bez EZ-drive jako primary master to jestem o 13sek. do przodu i
oba dyski są. Może troche dziwnie pisze, ale specjalnie się na pecetologii
nie znam.

--
Rafal Jankowski <prezydent_at_innocent.com>
Remove NOSPAM when REPLY