Re: Dziwne zachowanie Monstera

Autor: Kowalski Robert (robek_at_packplast.com.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 09:21:43 MET DST

Piotr Bojarski napisał(a) w wiadomości:
<01bdf152$aac52120$LocalHost_at_default>...
>Nurtuje mnie od pewnego czasu problem z moim Monsterem I
>Raz na kilkanascie uruchomien gry dzialającej na Glide
>(np. Quake 2) obraz traci synchronizacje (lataja poprzeczne paski)
>pomaga tylko wylaczenie i wlaczenie monitora
>Mialem juz to kiedys ale jakos udalo mi sie to zniwelowac (na pol roku
> - tak wiec problem monitora i karty odpada - cos ze sterownikami)
>Problem powrocil po przeinstalowaniu systemu, jest niezalezny od
>rodzaju sterownikow ale pojawia sie tylko kiedy odpala sie gra na glide
>Moze ktos sie z tym spotkal, jak to usunąc
Ustaw refresh na monsterze przy 640x480 na np. 60Hz i włącz ptaszek przy Use
this refresh with Glide (czy cos takiego). Powie że musi wpisać te
ustawienia do autoexec.bat i żeby działało musisz zrestartować komputer.
Zrób jak mówi i zrywanie synchronizacji powinno ustąpić.
BTW: Quake nie jest w Glide tylko w QuakeGL czyli takie ichnie OpenGL

--
Robert Kowalski
ICQ UIN:7112656