Re: Problem z modemem Zoltrix 56k PCI

Autor: CZaPA (czapka_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 23:05:01 MET DST

>Czesc,
>
>Mam problem z modemem - otoz nie dosc tego ze zamias wykryc modem (plug and
>pray) to winda wykrywa jakis "PCI serial controler" to w zasadzie w ogule
>potem nie widac modemu w systemie.
>
>Czy ktokolwiek mial juz ten problem badz wie cos na ten temat? Prosilbym o
>pomoc, chociaz zaczynam podejrzewac ze modem jest po prostu trafiony...
>
>aha... jest to internal Win56k V90 & K56 flex voice na PCI

Witam
i oto chodzi on (w95/98) ma go wykryć jako taki kontroler PCI to wtedy
dajesz mu żeby zainstalował drajwery z cd-rom-a i wszystko będzie OK
po instalacji znajdie go jako HCFmodem i jako rockwell modem...

tak apropo to dobry modem (MOJE zdanie) mam go od jakiegoś czasu i
jak narazie działa :-) mam starą centralę (pentakąta) i jakoś diała z tą
centealą :-)