Re: Polaczyc dwa pecety !!! and about short modem !

Autor: Radosław RADIX Pokluda (radixpl_at_kki.net.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 16:13:04 MET DST

Hej...

Prowadzac dalsze rowazania nad sieciami i polaczeniami wiekszymi niz 500 m
zauwazam kolejne problemy!

1. Firma YUKO, ktora podobno produkuje Short Modemy jakos nie odpowiada na
maile i nie moge uzyskac konkretnych od nich informacji.

2. Udal mi sie postawic Bezposrednie polaczenie Kablowe na win95 i win98,
lae pech chce, ze to dziala tylko w jedna strone.

3. Moze czegos tu nie rozumiem, jesli tak to chyle czola przed tymi, ktorzy
to juz pojeli - coz mlody i niedoswiadczony jestem - jak to jest z tymi
sieciami ? Czy mozliwe jest polaczenie kompow w siec, przez RS232 i beda
chodzic protokoly sieciowe, i Otoczenie sieciowe bedzie dzialalo w obie
strony, udostepnianie zasobow, drukarek, itp, itd, etc.... ???

4. Jak to niby dzialaja te Short Modemy? Czy potem "dzwoni" cos podobnie jak
zwykly modem i polaczenie ustanawia DialUp w win95?
Jak wyglada sprawa odbierania polaczenia w drugim kompie ????

5. Moze ktos uzywal takiego Short Modemu - prosze o rady !!!!

Pozdrawiam wszystkich i dzieki za wczesniejsze rady !!!

Radoslaw RADIX Pokluda

Prosze o odpowiedz na PRIVA! THX !

radixpl_at_kki.net.pl
radix_at_semag.com.pl