Re: Czarna lista urzadzen do komputera - czyli czego unikac.

Autor: ZSigmondt Thomas de Voo Bross (elite_at_positive.net.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 17:59:46 MET DST

Z myszkami A4-tech to byla inna sprawa. Na rynek trafily z Chin cale serie
podroobek w ktoorych zacinaly sie klawisze, padaly kable, i siadala
mechanika. Myszki tamte zostaly dodatkowo wyposazone w polskie instrukcje i
gwarancje ale w 80% nadawaly sie na rozjechanie walcem.

Przemek Dargiel napisał(a) w wiadomości: <361b11ff.7278048_at_news.tpnet.pl>...