Re: PROPOZYCJA02: pl.comp.os.dos-win

Autor: Bartłomiej Dziedzic (barool_at_friko5.onet.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 17:56:30 MET DST

Witam

Pomysl doby tylko czy da sie CALKOWICIE oddzielic dyskusje o systemie
operacyjnym komputera od jego osprzetu.. chyba nie

Sterownik urzadzenia jest przeciez wzasadzie jego integralna czescia i od
niego zalezy jak sprawnie ono dziala.

dlatego uwazam ze nie da sie zmusic ludzi by tematy ich listów byly tylko i
wylacznie zwiazane ze sprzetem. Rozwiazaniem byla by grupa moderowana no ale
kto sie tego podejme?

 Upominanie ludzi na grupie pewnie zadziala ale przeciez wciaz przybywa
grupowiczów którzy nie beda wiedzieli ze z problemem systemowym to pod inny
adres wiec trzeba to bedzie robic regularnie.

Pozdrawiam

<6v27ae$92s$2_at_helios.man.lublin.pl>...