Re: Podsluchiwanie Internetu, telefonow bylo: Re: RATUNKU - podsluchuja mnie ci z tPSA

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 14:36:45 MET DST

On Wed, 07 Oct 1998 08:19:30 GMT, "Igor Robert Osipiuk"
<igoro_at_polbox.com> wrote:

>Operatorowi to dość łatwo podsłuchać, bo szyfrowanie dotyczy tylko
>transmisji radiowych (telefon-BTS), dalej idzie tak samo jak zwykła
>telefonia.

Chyba ze slemy dane i wlasny strumien danych po swojemu dodatkowo
zakodujemy - ale to tez tylko kwestia nakladow zeby zlamac. Pytanie
brzmi inaczej: w czym problem???

Jesli podsluchuja, jak niektorzy twierdza, wszystkich to zadna
informacja nie zostanie przechwycona - nadmiar szumu!!!
Podsluchuja tych ktorych maja podsluchiwac, inaczej kto by to wszystko
selekcjonowal (przeczytajcie sobie ten gigabajt dziennego ruchu w
usenecie - wystarczy???)

Darek