Re: dwa kontrolery HD

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 12:42:17 MET DST

: AB> czy kto wie ?
: AB> na plycie mam podwojny kontroler HD
: AB> czy przez dolozenie kontrolera zewnetrzenego
: AB> moge uzywac wiecej niz 4 HD ??

: Możesz, o ile system potrafi z tego skorzystać. Jeśli chodzi o kontrolery na
: kartach SB P&P, to musisz przed odpaleniem systemu zainicjować kartę, żeby
: kontroler 'się ujawnił'. Pod DOSem możesz to zrobić starym, dobrym CTCM i np.
: Szklarnia bez problemu zobaczy dyski do tego kontrolera podpięte.

Tia... a mi zabraklo tasiemek zasilajacych. :(
Musialem sobie rozgaleziacz zmajstrowac.

--
       Slawomir Sidor  |  cwaniak_at_kis.p.lodz.pl  |  tel. 601 ALEKSA