Re: avi

Autor: Robert Wiśniewski (robert_at_z.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 08:20:43 MET DST

XXXXXX wrote:

> Może mi ktoś pomóc i napisać co trzeba zrobić, aby zaczęły mi sie
> uruchamiac pliki avi. Kiedy naciskam na plik z rozszerzeniem avi
> pokazuje sie takie cos:
> MMSYSTEM296 The file cannot be played on the specified MCI device. The
> file may be corrupt, or not in correct format.
>
> Marek

  A czym byly robione te avi? Bo jesli z jakiegos framegrabbera, to
zapewne nie masz idpowiednieego codec'a. Kliknij na takim pliku prawym
klawiszem i obejrzyj jego wlasciwosci, ilosc klatek, ilosc klatek /s,
rodzaj dzwieku no i wlasnie codec, czyli koder-dekoder. Jesli bedzie
informacja, ze nieznany format to znalazles pzryczyne. jesli nie, to podaj
wiecej szczegolow.

Robert W