Re: Czy Matrox G200 nadaje sie do gier (Q2,NFS3,Unreal...)?

Autor: SqT (SqT_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 23:59:41 MET DST

Co tu mowic mam ta karte i nie jest najgorzej.
W D3D jest moim zdaniem Bardzo dobra. Need 4 Speed z trilinear
Buffering nawet jak cie to interesuje. Wyglada super czy lepiej niz na V2
rzecz gusu inaczej sam ocen.
Open Gl ma w koncu byc choc jest specjalan emulacja
do Quaka wiec nie jest zle.
Do Unreala jest tez path troche jeszcze kuleje na socet 7 ale jak masz no
celerona to jest prawie ze ok.
G200 to alternatywa cenowa pomiedzy TNT a V2.