Re: Czy Matrox G200 nadaje sie do gier (Q2,NFS3,Unreal...)?

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 22:09:22 MET DST

On Tue, 06 Oct 1998 16:04:07 GMT, mcyran_at_friko4.onet.pl (Michas)
wrote:

>Witam!
>Pytanie jak w temacie - czy Matrox G200 (i ktory model) nadaje sie do
>giercowania ?

Jak najbardziej sie nadaje :) W zasadzie mozesz wybrac dowolny z
trzech modeli (w zasadzie nawet czterech jesli liczyc Marvel'a chociaz
ten akurat chyba Cie nie zainteresuje)

>Z testow wiem ze jest szybki, ale chodzi mi tez o
>"ladnosc" gierek - czy grafika bedzie porownywalna do voodoo1 czy
>lepsza/gorsza?

Jest stanowczo lepsza od V1 - od V2 rowniez. Roznica moze nie jest
gigantyczna ale bez watpienia ja widac. Poczatkowo trudno sie
przyzwyczaic do niej jesli przez dluzszy czas uzywalo sie VooDoo -
jest duzo ostrzejszy :)

> Pytam bo nie mam gdzie zobaczyc tego sprzeta w
>dzialaniu - a jak kupie i bedzie kiszka to juz bedzie za pozno :( ,

Kiszka to to napewno nie jest - jest bez watpienia wolniejszy od V2
(choc w nizszych rozdzielczosciach i na slabszych procesorach
minimalnie) ale jest od niego rowniez tanszy. Narazie jest to IMHO
najlepsza karta 2d/3d nowej generacji _za_ta_cene_. TNT na szybszych
procesorach napewno ja pobije ale jest tez duzo drozsze

>przeciez nie powiem w sklepie ze go oddaje bo myslalem ze grafika w
>gierkach bedzie ladniejsza...

Zawsze mozesz poprosic o prezentacje :) BTW - jaka masz
plyte/procesor?

>Pozdrowienia z Krakowa
>Michal

Pozdrowienia