Re: Czy Matrox G200 nadaje sie do gier (Q2,NFS3,Unreal...)?

Autor: Tomek R (didku_at_kki.net.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 20:14:00 MET DST

NIE bardzo sie nadaje do giercowania narazie nie spotkalem sie z grami ktore
by obslugiwaly (chociaz na pewna sie pokaza takie drivery)te karte, mialem
matroxa mistique 220 i niektore gierki ja wykorzystywaly no oczywiscie
grafika nie byla lepsza niz na voodo1 i na G200 tez nie bedzie lepsza nawet
porownywalan, jezeli gra posiada driver do danej karty to bedzie chodzila
bardzo plynnie, osobiscie polecam Ci karte ATI RAGE PRO II 4MB AGP jest nie
za droga i wiekszosc gierek posiada obsluge tej karty min TNFS3, QUAKE2(do
tej gry sa nawet specjalnie napisane drivery OPENGL no i efekt jest bardzo
zblizony do voodo) CROK itp, posiada rowniez obsluge MPEG2 co prawda
softwerowa ale jest ona bardzo dobra, do tej karty jest dolaczany program do
obslugo DVD - takze wybor nalezy do Ciebie

POZDRAWIAM
-DIDKU
Michas napisał(a) w wiadomoœci: <361c3370.2895250_at_news.tpnet.pl>...