Re: drukarki - jaka najlepsza

Autor: Przemysław Pisarek (pizarro_at_rhea.ids.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 11:21:55 MET DST

Ja ze swojej stony moge polecic Lexmark 3200. Rozdzielczosc 1200x1200,
aczkolwiek w takiej go jescze nie testowalem, bo mam go dopiero od 2
tygodni.
Poprzednio mialem Epsona 500. Niewatpliwie Epsony maja najlepsza
jakosc wydruku, a uzywaja do tego zwyczajnego atramentu.(no moze
lepiej wypadnie teraz moj Lexmark, ale musze kupic papier by
porownac). Ich wada jest jednak awaryjnosc, tzn. zatykajace sie
glowice (niewymienne!) gdy nie uzywa sie oryginalnego atramentu (a nie
uzywa sie bo jest drogi). Naprawa = cena nowej drukarki czego ja sam
doswiadczylem, ale tyle zaosczedzile na atramencie ze starczyloby na
1,5 nowej drukarki :)).
Wspomniab=ny juz Lexmark, HP i Cannon maja wymienne dysze co jak
najbardzie odpowiada moim niecnym celom :))
BTW. Jesli chodzi o tanie drukarki to warto przyjrzec sie Cannon 4300

Pozdrowienia
Pizarro
pizarro_at_rhea.ids.pl