Re: Savage 3D - testy

Autor: fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 02:28:49 MET DST

>BTW. S3 lezy w szafie, uzywam Matrox'a.
>Czy nie wystarczy Ci opinia uzytkownika ?
G200 ma 3 miesiace a Savage 1, za dwa miesiace mozemy pogadac.
>Piszesz kompletne bzdury, czytujac testy innych, a sam nie
>sprawdzales... Paranoja....
Jezeli ktos podaje wyniki odbiegajace od uzyskanych przez wiele site`ow to
cos tu jest nie tak
>S3 wyjdzie z szafy jak beda nowe sterowniki....
przeciez sa i do tego nawet mozna sciagnac nowsze beta wszystko na
s3.dimension3d.com

Pozdrawiam
Ps. Mam wrazenie ze wdepnalem w mrowisko zaczynajac krytykowac Matroxa ;)