Re: Compaq versus Dell

Autor: L.S.W (soplic_at_ks.home.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 23:29:17 MET DST

Ramon Dustet napisał(a) w wiadomości:
<3619085D.127561DE_at_mail.accent.com.pl>...
>Jesli cena nie gra roli a konfiguracja jest podobna to zdecydowanie
>wybralbym Compaq-a.
>Poprostu jakosc wykonania i materialow uzytych do wykonania obudowy jest u
>Compaq-a wyzsza a serwis bardziej dostepny.

Jako byly posiadacz (cale szczescie ze byly :)) Compaq'a Presario 4860
(PII333, 8Gb HD, 4Mb Rage DVDx2 Modem 56k) moge potwierdzic ze obudowa
naprawde jest super( Wyglad i przyciski do obslugi programow, plyt audio i
regulacji
glosnisci ), DVDx2 Hitachi jako CD Rom bardzo dobre, DVD nie wiem, nie
mam plytek :( i tyle dobrego reszta komponenow oprocz grafiki to dno.
Dzwiek byle jaki( zdaje sie ESS 1887 dobrze juz nie pamietam, potezne szumy)
Dysk to Bigfoot a wiec najtansze i najwolniejsze rozwiazanie.
Modem 56 K ktorego mnie i znajomym nie udalo sie uruchomic na innej plycie
Plyta glowna nierozerwalnie zwiazana z obudowa nawet gnazda ATX inne.
Wentylator w obudowie bez ktorego plyta nie wystartuje (co bedzie jak padnie
wiatraczek z BOXa PII nie pomoze)
Grafika 2d jest calkiem niezla za to 3d bardzo marne porownywalem do V1 -w
tym samym komputerze.
Uwagi jak pisalem dotycza Compaq'a 4860 z kwietnia tego roku.
Ja w kazdym razie Compaq'a nie bede juz mial nigdy :) szczeze mowiac
wolalbym Optimusa brr...
A tak naprawde to najlepszy jest dobry skladak, co niestety nie wchodzi w
tym przypadku w rachube.
I jeszcze jedno dla zainteresowanych: BIOS w Presario jesli chodzi o
lubiacych poexperymentowac to obraz nedzy i rozpaczy :(

Pozdrawiam
Lukasz "Soplic" Wójcicki

P.S Grafika i dzwiek oczywiscie zintegrowane z plyta, modem oddzielny
       ale praktycznie jak juz pisalem na jedno wychodzi