Re: Off topic: Jak podkrecic Celerona 300A?

Autor: Jaroslaw Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 13:26:15 MET DST

Sat, 03 Oct 1998 19:46:14 GMT, fgf_at_alpha.net.pl (Wojciech Kulasa)
napisał(-a):

>Doprawdy?
>Na 8 liter 'w' w, dajmy na to, Courierze zmiesci sie 8 spacji.
>A na 8 'w' w Timesie wiecej. Sprawdzilbys, zanim odpowiesz...
Jasne, że to wiem. Ale to przecież Ty decydujesz jaką czcionką
wyświetlasz posty, a nie wysyłający.
Czy po ustawieniu czcionki nieproporcjonalnej podkreślenie "nie
pasowało"? Jeśli tak, to ochrzań wysyłającego i wyjaśniuj mu, że
podkreślenia przy pomocy czcionek proporcjonalnych nie mają sensu.
>Zamiast ROTFLowac sprobuj poogladac ascii-arty w Timesie...
Oglądam w Arialu :-) (bo mi się Courier nie podoba)
A ROTFLować lubię. Jeśli poczułeś się urażony - przepraszam.

--
Jarek Andrzejewski