Gdzie program do monitorowania hardware'u?

Autor: Michas (mcyran_at_friko4.onet.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 13:46:05 MET DST

Witam!
No wlasnie, gdzie mozna znalezc programik ktory by zbieral dane z
biosu i podawal pod windoza jaka temperatura procka. obroty coolera
itp?
Ten ktory dostalem z plyta (Atrend ATC-6240) to jakas badziewiasta
kobyla - ma o wiele za duzo funkcji jak na moje potrzeby...
Wiem ze kiedys ktos podawal jakiegos linka, ale wtedy sie nie
interesowalem, a teraz nie moge znalezc - pomozcie!

Pozdrowienia z Krakowa
Michal
mcyran_at_friko4.onet.pl
+48603187609