Czy IBM nie lubi Caviara?

Autor: ElFi (elfi_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 10:58:20 MET DST

Cześć!

Kupiłem jakiś czas temu dysk DHEA 6,4 GB i wyobraźcie sobie że nie chce
współdziałać z Caviarem 1,0 GB. Jednak sprawa jest nieco skomplikowana.
Dyski poprawnie się wykrywają i dobrze działają w DOSie. Problem zaczyna się
pod Windą. Caviar (literka D) jest widoczny ale nic nie można odczytać ani
zapisać, już nie pamiętam jaki wywala komunikat. Ponadto kiedy wychodzę z
Windy do trybu MS-DOS to już też nie można z Caviara czytać mimo, że
literka pozostaje.

Nie wiem gdzie szukać problemu? Czy winny jest IBM czy Winda (98).
Dodam, że z Seagate 2,5 GB (ATA2) nie było takiego problemu.
Co o tym myślicie?

Pozdrawiam!
Marek Jasinski
elfi_at_friko3.onet.pl