ULUBIONE-POMOCY

Autor: andrea (andrea_at_sylaba.poznan.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 01:40:05 MET DST

W moim IE 4.0 mam już około setki pozycji ULUBIONE.
Na wypadek "padnięcia" HDD, bądź sformatowania chciałbym zapisać w WIN 95 (i
wydrukować) adresy serwerów do których odwołują się linki opcji ulubione.
Mogę to zrobić "na rękę" podglądając każdy .URL i długopisem na kartce
napisać każdy Internetowy adres. Ale to "Syzyfowa praca". Kombinuję i nic mi
nie wychodzi.
Dlategoż ta moja prośba.
Jak to zrobić, żeby po sformatowaniu HDD, do którego się przymierzam
zachować wszystkie ULUBIONE.

Pozdrawiam i serdeczne dzięki.
andrea_at_sylaba.poznan.pl