Róznica pomiedzy Celeronem a Celeronem A

Autor: Simon_ (rafaello_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 13:45:01 MET DST

Mam pytanie, mam zamiar zakupic nowego PC' ta, ze wzgledów finansowych
zdecydowałem sie na mikroprocesor Celeron a nie Pentium II.
Mam jednak mały problem nie wiem czym różnia się procesory Celeron 300 od
Celeron 300 A. OD znajomego słyszałem że wersja A jest wersją z cache
niższego rzędu
Wplałbym zakupic procesor nowszej generacji, który lepiej by sie
"podkręcał".
Jeśli ktoś zechciałby odpowiedzieć na moje pytanie byłbym wdzięczny

    Camillo