Re: ODTWARZANIE WIN95 Z CD

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 00:20:47 MET DST

> Pozsukuje programu ktory potrafi zrobic (backup) obraz partycji z win 95
> na
> CD,
> nastepnie z DOSa potrafi go odtworzyc.

Poszukaj w archiwum prupy postow pana Antoniego Goryla , on zrobil cos
takiego.Znalazlem jeden z jego postow, cytuje:

NERO doskonale sobie radzi z kreacją dysków bootable.

W trakcie zapisu dyskietka systemowa (np. ratunkowa, utworzona
podczas instalacji WINDOWSów) musi być w stacji dysków.

Dodatkowo na takim dysku można zamieścić cokolwiek.
Ja mam GHOSTa i obraz partycji systemowej - w ciągu kwadransa
odtwarzam (ważne: pod DOSem, z zachowaniem długich nazw!) system
i większośc aplikacji.

Sekcja (sesja?), gdzie są zapisane zbiory z dyskietki systemowej nie są
widziane w eksplorerze, jedynie te zbiory, które stanowią jakby sesję drugą.
Nero w sekcji pierwszej umieszcza dodatkowo jakiegoś własnego loadera
odpowiedzialnego za proces bootowania i pewnie ukrywania części systemowej.

Antoni Goryl
eegoryl_at_cyf-kr.edu.pl

Beer wrote in message <35D065C1.D41FF83E_at_do.poznan.tpsa.pl>...
> [...]
>Himem'a
>itp. a wszystkie odwolania w autoexec.bat i config.sys sa
>"nieukierunkowane"
>np. w config.sys: "DEVICE=HIMEM.SYS" czy w autoexec'u: "LH MSCDEX.EXE"),
>po nagraniu plytki w katalogu glownym CDROM'u utworzone zostaja dwa
>zbiory:
>"Bootcat.bin" i "Bootimg.bin". Zaznaczam ze wszystkie pliki na dyskietce
>ktora zawira system znajduja sie w jej katalogu glownym, a po botowaniu
>maszyny
>z w/w dyskietki system widzi CDROM i nagrywarke ...

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?