Re: g200 czy Savage ???

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 23:04:02 MET DST

Dnia Sat, 03 Oct 1998 14:41:39 GMT, "Fachman" <fachman_at_friko.onet.pl>
napisał/a:

>No coz zgadzam sie, ale akurat w przypadku V1 diamond nic driverow nie
>przyspieszyl

Ani w przypadku Vipera..

>FF7 ma blad i jest do niego patch na stronie nvidii,

To nie blad gry tylko rivy128 /i chyba verite ?/- brak obslugi 8 bit.
takstur o ile pamietam. Voodoo1/2 nie mialy z gra zadnych problemow.
Wniosek jest jeden :)

> a co do glunreal to
>Riva nie obsluguje paru potrzebnych efektow i stad te problemy

Riva nie ma wielu potrzebnych efektow jak sie okazuje :) Do tego
dochodzi nedzna jakosc obrazu i mamy Rive w calej "krasie"..
Szybkosc to nie wszystko.. Ciagle to powtazam, ale dopracowane
drajwery, support to jest to na czym mi najbardziej zalezy.

>Mialem PCChipsa i sie zgadzam :) Z mala uwaga jedna firma moze zrobic
>dziadoskie i przyzwoite produkty i nie nalezy klopotow z jednym modelem
>rozciagac na drugi.

Jesli firma robi dziadowskie i przyzwoite produkty to co to za firma ?

>Jasne chlamu nie nalezy kupowac, ale nie zawsze to co jest tanie jest
>chlamem, w kwestii virge`a wspomniana firma dataexpert kosztowala 10zl
>wiecej od wiekszosci chlamow, a oferowala bardzo dobra jakosc.

Nie mialem nigdy tego u siebie, wiec nie moge nic powiedziec, ale cos
mi sie wydaje, ze chyba to ty trafiles przez przypadek na dobra
karte.. ;)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl