Re: Celeron 333 i BH6 na 460 MHz!

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 17:53:09 MET DST

On Fri, 02 Oct 1998 08:16:49 GMT, "ElFi" <elfi_at_friko3.onet.pl> wrote:

Staraj sie cytowac na gorze a nie na dole - to nie jest eleganckie

>Odpowiem ogólnie.
>Zalezy mi na szybszej kompresji (rar, mp3, mpg) bo tym sie najczesciej
>zajmuje. Malo gram i przeplyw danych na szynie PCI czy AGP ma dla mnie
>drugorzedne znaczenie. Dla mnie najwazniejsza jest moc proca.

To kup sobie zwyklego C300 - puscisz go na 463 i nie bedziesz mial
zadnych problemow a i 400 zl w kieszeni Ci zostanie. Zastanow sie nad
wyborem procesora a nie nad tym jak go podkrecic na 460 bo i tak masz
duze prawdopodobiensto ze nie pojdzie

> Dalej ...10 %
>przy tych predkosciach, toz to jest cala moc jakiejs slabszej maszyny (np:
>K5-75). Wiesz ile czasu tygodniowo zaoszczedze?

To jest 10 % roznicy w wydajnosci _procesora_ a nie komputera. A co do
zaoszczedzonego czasu - kompresujesz 24h na dobe? IMHO to dziennie nie
zaoszczedzisz wiecej niz godzine - nie wiem czy jest sie o co bic
zwlaszcza ze i tak musisz najpierw zgrac z plytki do wave'a

>Ale niech Ci bedzie:
>Aby grac przelaczam w BIOSku 5*83/41,5 MHz.
>Aby kompresic film przelaczam 5*92/30,6 MHz.

To juz bardziej sensowne - ale bardziej sensowne bedzie znalezienie
takiej 300A ktora da sie bez zadnych cudow podkrecic do 450 MHz

>No i jak? Napisze ktos do A-Bita?

IMHO Abit tego i tak nie zrobi - chocby ze wzgledu na to ile osobcos
takiego wykozysta

>Pozdrawiam!
>
>Marek Jasinski

Pozdrowienia