Re: Bios update w Lucky star

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_vc.pl)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 15:48:10 MET DST

Marcin (marcines_at_czasnaeb.pl) says...
> Poszukuje ludzi majacych plyte Lucky Star MVP3 rev 1.3, ktorzy dokonali

Mam inna plyte, ale...

> update-u BIOSA. Pomimo szczerych checi zawsze dostaje komunikat o
> jakiejs niezgodnosci z uaktualnieniem. Pozwole sobie zacytowac:
> "The program file's part number
> doesn't match with your system!"
[ciach]

Nie wiem, jakiego programu do programowania biosow uzywasz,
ale jezeli jest to awdflash, to taki komunkat pojawia sie
dopiero po wersji 5.35, gdzie jest sprawdzane czy bios ktory
chcesz zaladowac pasuje do Twojej plyty. Moze ten bios od
producenta jest dobry, a ten komunikat jest tylko "efektem
ubocznym" (ale zawsze jest jakies ryzyko). Rozwiazaniem jest
wersja wczesniejsza, np. 5.2, programuje ona wszystko co
popadnie. Daj znac, to ci go przesle (jakies 5k). Jeszcze
jedno, musisz byc na 100% pewny, ze to jest wlasciwy bios,
jak cos pojdzie nie tak, to moga byc niewielkie klopoty, ale
to juz inna bajka :-).

No to zycze powodzenia.

--
Liku