Re: Jaki wybrac CD-RW ATAPI?

Autor: Colins (sea_at_ats.pl)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 13:54:24 MET DST

>Pytanie jak w temacie. Dodam tylko, ze interesuja mnie nagrywarki w cenie
>ponizej 1500 PLN. Jakich CD-RW szczegolnie unikac?

Polecam Philipsa CDRW 3620 dobra i tania. Cena w granicach 1300 pln brutto.
Oprogramowanie do nagrywania firmy Adaptec. W zestawie kabel IDE, 1xCD-R,
1xCD-RW. Unikal bym Mitsumi. Pamietaj tylko ze przy nagrywarkach IDE, przy
wiekszej liczbie urzadzen IDE np: 2xHDD, 1xCD, 1x CD-RW moga wystapic
problemy. Nie da sie okreslic dokladnie czy wystapia czy nie. Trzeba
sprobowac. Problem moze lezec po stronie dyskow IDE lub kontrolera IDE na
plycie. Ogolnie najwazniejsza rzecza przy zakupie jest gwarancja. Wiekszosc
nagrywarek po roku uzytkowania ma problemy.

Z powazaniem
Colins
sea_at_ats.pl
www.piszczyk.ats.pl