Re: ATI Rage

Autor: Marcin Folek (folekm_at_globalserve.net)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 06:54:08 MET DST

Galu wrote:

> Witam.
> Slyszalem, ze sa karty 2Mb ATI Rage z dekompresja DVD. Podobno sa bardzo
> szybkie. Mam pytanie, czy rzeczywiscie maja sprzetowa dekompresje DVD?

Juz 2 megowy Rage PRo radzi sobie niezle z dekompresja DVD. Na Xing DVD
wszystko dziala juz plynnie, troche gorzej jest na Cinemaster, nie
mowiac o Mediamatics DVD (tragedia, chociaz podobno wina tego sa tylko
2mega na karcie, jak twierdzi support IBM). Tylko mam maly problem,
najlepsza jakosc obrazu jest w 740x480x16, a wlasnie w tej
rozdzielczosci ekran jest troche przesuniety na lewo. Nie wiem, czy to
wina monitora, czy driverow do karty.

--
Kelof
mailto:folekm_at_globalserve.net