Monitor sie nie wlacza jesli mam voodoo1 na polkadzie pomocy !!

Autor: Zoltan Szabo (zoltans_at_kki.net.pl)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 01:11:37 MET DST

Witam

Mam taki problem, zachcialo mi sie voodoo1 i tu jest klops a
mianowicie: mialem w domu pare kart a mianowicie helios , yakumo i
diamond i wyglada to tak ze karta jest wykrywana i dziala pod linuxem
i winda ale monitor nie chce sie obudzic, wlaczyc (monitor Sampo
KM-521dl)
a na moim starym daevoo 14'' bez rzadnych osd i power saving chula
i to jak. Tak pozatym monitor sprawuje sie dobrze z wszystkimi kartami
graficznymi ktore mialem okazje testowac ale z tymi voodoo1 nie za
bardzo chce dzialac gdzie tkwi
blad jak uruchomic ?????

Moze to wina mojego matroxa mystique-a ale watpie bo na starym
monitorze dziala. Mam takie wrazenie ze jakis sygnal dodatkowy nie
jest przepuszczany przez voodoo ktory to sygnal monitor potrzebuje do
wlaczenia sie

Pomozcie !!!

TIA

Zoltan Szabo