Re: LS-120 - czy warto?

Autor: Zbyszek (okon_at_fnet.pl)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 00:18:46 MET DST

Zbyszek <okon_at_fnet.pl> napisał
[ciach]

Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Własnie kupiłem i zainstalowałem to
ustrojstwo. Działa nieźle, choć faktycznie do demonów szybkości nie należy.
System się też ładnie bootuje (oczywiście przy odpowiednim BIOS-ie, akurat
mój taką opcję udostępnia) i czyta stare dyskietki.
Dla niektórych może byc wadą, że wizualnie nie różni się praktycznie w
ogóle od typowej flopki ;)))). Za to dyskietkę pożna wysunąć z pomocą
Eksploratora (prawie jak w Macu ;)).
Bezproblemowa instalacja pod Linuxem (jądro 2.0.35) i W95 (OSR2).
Dla zainteresowanych - cena OEM-u (bez pudełka) ok. 200 zł. Dyskieta 120 MB
- 39 zł.

Pozdrawiam -
Zbyszek
okon_at_fnet.pl